Психологічний супровід розвитку учнів
протягом освітнього процесу


  • Психологічна розвиваюча робота на етапі первинної адаптації першокласників

Мета:
створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації першокласників в ситуації шкільного навчання.

Завданя:

  1. Розвиток у дітей когнітивних умінь і здібностей, необхідних для успішного навчання в початковій школі. Комплекс цих умінь і навиків входить в поняття психологічної готовності до школи.
  2. Розвиток у дітей соціальних і комунікативних умінь, необхідних для встановлення міжособових відносин з однолітками і відповідних ролевих відносин з педагогами.
  3. Формування стійкої учбової мотивації на фоні позитивної "Я-концепції" дітей, стійкої самооцінки і низького рівня шкільної тривожності.

/Files/images/2021-2022_nr/IMG_0031.jpg /Files/images/2021-2022_nr/IMG_8304.jpg


  • Основні напрями роботи психолога в V класі

V клас (10 років) - кінець дитинства, період, безпосередньо передуючий підлітковому. В цей час діти в основному врівноважені, спокійні, вони відкрито і довірливо відносяться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від вчителів, батьків, інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості з погляду виховних впливів, у тому числі і роботи практичного психолога.

Мета:
створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації п'ятикласників в ситуації шкільного навчання.

Завдання:

  1. оволодіння базовими шкільними знаннями і уміннями;
  2. формування уміння вчитися в середній школі;
  3. розвиток учбової мотивації, формування інтересів;
  4. розвиток навиків співпраці з однолітками, уміння змагатися з іншими, правильно і різносторонньо порівнювати свої результати з успішністю інших; /Соціометрія/
  5. формування уміння добиватися успіху і правильно відноситися до успіхів і невдач, розвиток упевненості в собі;
  6. формування уявлення про себе як про умілу людину з великими можливостями розвитку.

/Files/images/IMG_6099.JPGТестування по Амтхауеру/Files/images/IMG_6033.jpg


  • Основні напрями роботи психолога в VI—VII класах

VI-VII класи (11-12 років) - молодший підлітковий вік. Це період підвищеної активності, прагнення до діяльності, значного зростання енергії школяра.

Мета:
створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації підлітків в ситуації шкільного навчання.

Завдання:

  1. формування нового рівня мислення, логічної пам'яті, виборчої, стійкої уваги;
  2. формування широкого спектру здібностей і інтересів, виділення кола стійких інтересів;
  3. формування інтересу до іншої людини як до особи;
  4. розвиток інтересу до себе, прагнення розібратися в своїх здібностях, вчинках, формування первинних навиків самоаналізу;
  5. розвиток і зміцнення відчуття дорослості, формування адекватних форм затвердження самостійності, особової автономії;
  6. розвиток відчуття власної гідності, внутрішніх критеріїв самооцінки;
  7. розвиток форм і навиків особового спілкування в групі однолітків, способів взаємопорозуміння;
  8. розвиток моральних відчуттів, форм співчуття і співпереживання іншим людям;
  9. формування уявлень про зміни, що відбуваються, пов'язані із зростанням і статевим дозріванням.

/Files/images/Сторінка психолога/IMG_4383.JPGКурс: "Школа проти СНІДу"/Files/images/Сторінка психолога/IMG_4425.JPG


  • Основні напрями роботи психолога в ІХ—ХI класах

Основні завдання розвитку в ранній юності:

  1. Отримання відчуття особової тотожності і цілісності (ідентичності).
  2. Отримання психосексуальної ідентичності - усвідомлення і самовідчуття себе як гідного представника певної статі.
  3. Професійне самовизначення - самостійне і незалежне визначення життєвих цілей і вибір майбутньої професії.
  4. Розвиток готовності до життєвого самовизначення, що припускає достатній рівень розвитку ціннісних уявлень, вольової сфери, самостійності і відповідальності.

/Files/images/IMG_8621.JPGТестування по ШТРРУ/Files/images/IMG_4565.JPGКурс: "Світ професій"


Кiлькiсть переглядiв: 532

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.